NattTroll

Alla inlägg under juni 2013

Av Micaela Björkman - 21 juni 2013 00:00

Glad midsommar från mig!

 

/NattTroll


Av Micaela Björkman - 15 juni 2013 16:19

Eftersom min vän Jessica älskar färgen lila så fick jag ju passa på att måla en lila tavla till henne i student present:)



/NattTroll

Av Micaela Björkman - 11 juni 2013 12:15

Började dagen med en liten promenad i solen tillsammans med Sebastian. Gick kring dom vackra ängarna som ger mig såna härliga sommar känslor^^ och passade dessutom på att plocka lite kvistar till hemmet:)

Sedan på dagen kom Issa och hennes lille pojk på besök, Så vi gav oss ut på en lång promenad kring ängarna igen och sedan in i skogen med barn vagn och allt:) Var lite tungt med barnvagnen men antar det var bra träning och som tur var så var stigarna i skogen helt okej att köra på:)

 

(bilder på ängen)
 
 
(grenarna jag plockat, ska bli fint att pynta med i hemmet)
 
/NattTroll

Av Micaela Björkman - 8 juni 2013 01:50

Fler skogsdjur till hemmet!

Suttit uppe och väntat på tradera nu mitt i natten för å vinna dessa fina porslins djur. Så mysigt! tycker dem bryter så fint till allt svartvitt här hemma. Och dessutom ger dem mer skogskänsla ^^


Så fler rådjur, rävar och allt ska det bli med tiden:)

 
 
 
Godnatt!
/NattTroll

Av Micaela Björkman - 7 juni 2013 13:01

summonings nya skiva - old mornings dawn! kom hem på posten igår! äntligen.

Målade om sovrummet och lyssnade på nya skivan.

Dock så känner jag att jag måste lyssna in den lite mer innan jag kan säga vad jag tycker.

Men Summoning är och kommer alltid å förbli världens bästa band i mina öron och ögon!

 

Summoning - Old mornings dawn


/NattTroll

Av Micaela Björkman - 4 juni 2013 23:43

Vann dessa vackra rådjur i silver på tradera här om dagen!
Så tycker dom kan komma hem till mig nu och göra sig fina:)

Funderar på om dom kommer passa sovrummet när det är klart på våra nya nattbord som vi får hem till helgen^^


  
/NattTroll

Skapa flashcards