NattTroll

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Vinter längtan!

Av Micaela Björkman - 10 juli 2013 01:35

Saken är den att jag längtar så efter vintern! Snön, kylan, mörkret! och julen^^ tända ljus, mysa i soffan under en filt medans snön där ute lägger sig. Eller tidig vinter morgon i soffan, med en kopp te i handen och en gnistrande julgran tindrandes med alla sina ljus i mörkret.

Eller kanske en promenad i höstkylan och andas in doften av höst? mysa in sig i en tjock halsduk och låta höstens löv falla ner med regnet över än.

 

Åååh va jag är trött på sommaren nu! det spelar nog ingen roll hur fin sommaren någonsin kan bli. jag försöker verkligen tycka om den men jag älskar hösten och jag älskar vintern! det är faktiskt då jag mår som bäst. Förstår inte varför det är så få som håller med om det.
Men antar det bara är att göra det bästa av allt. Efter sommarvärmen kommer en lång och kall härlig vinter!

Och då är NattTroll som gladast:) 

 

(Gammal vinter bild på mig)

  /

/NattTroll

 
 
Ingen bild

attkyssagrodor

10 juli 2013 07:06

Jag älskar också hösten och vintern och framförallt JULEN!!! Känner precis som du gör.. Från September är allt ljuvligt. Fram till 1:a januari.....Då kan våren komma tycker jag.... Hatar kylan och snön efter januari....
:-)

Micaela Björkman

5 september 2013 02:11

Oj vilket sent svar du får nu^^
Men kul å höra att någon tycker som jag:)
nu är det inte långt kvar innan hösten är här!
hoppas du får en fin höst och vinter:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela Björkman - 20 mars 2016 18:05

Hej!   Jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg nu för tiden. Jag har planer på att skaffa en ny blogg snart. Känner att jag har lite mer att blogga om nu för tiden och det kan vara kul att börja om. Men besöka mig gärna på:   Min ...

Av Micaela Björkman - 3 augusti 2015 16:06


  Tänk att det kan vara så vackert med lite blåbärsris i en gammal glasflaska :)   https://instagram.com/natttroll/ /NattTroll     ...

Av Micaela Björkman - 1 augusti 2015 16:00

Idag gav jag och Pontus oss ut och plockade lite vackra blåbär! Blev självklart en god blåbärspaj när vi kom hem från den härliga turen:)        https://instagram.com/natttroll/ /NattTroll   ...

Av Micaela Björkman - 19 juli 2015 16:18


  Blev en ny akrylmålning igårkväll.   Svarttroll.    https://www.facebook.com/MicaelaNattTrollhttps://instagram.com/natttroll/ /NattTroll   ...

Av Micaela Björkman - 15 juli 2015 15:45

  I sumpafallen och njuter <3     Pontus njuter på en sten vid sumpafallen :)       Trolligt träd vid sumpafallen :)    https://instagram.com/natttroll/ /NattTroll   ...

Ovido - Quiz & Flashcards