NattTroll

Alla inlägg under oktober 2013

Av Micaela Björkman - 26 oktober 2013 18:59

Min nya tavla^^

Blev två dansande rävar kring en snölykta i en snötäckt skog^^
 

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 23 oktober 2013 20:36

Klickade hem ett par sockar med rävar på och ett renhuvud halsband i silver från Gina idag^^

Så nu är NattTroll glad:)

  

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 15 oktober 2013 22:44

 
Hitta dessa fina saker på H&M,
Fina svarta handdukar och badlakan till toan med döskallar på och ett tvåpack gästhanddukar med vargar på.
Sedan en vacker kökshandduk med träd och en mysig kudde med en fin korp på.
Så fort jag får pengar ska detta bli mitt^^

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 13 oktober 2013 17:54

Va ute och gick i det vackra höst vädret med Sebbe idag.

Passade på att fota lite:)
 

Sebbe fick bli modell i höst solen^^
   

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 6 oktober 2013 05:08

Kan inte somna så passade på att göra mig en hemsida.

Kika gärna in:)

 

http://natttroll.hemsida24.se/

 

Lagt upp en hel del tavlor jag målat där, så för er som är nyfikna kolla in!

 

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 4 oktober 2013 10:58

Snart ska man på intervju på Ikea om en praktikplats^^
Hoppas så att jag får den!! 

 

Snälla önska mig lycka till nu!:)

/NattTroll

Ovido - Quiz & Flashcards