NattTroll

Alla inlägg under november 2013

Av Micaela Björkman - 17 november 2013 16:20

Mitt liv i en cirkel:

Vägen är mörk och otydlig.
Jag orkar inte ställa mig upp.
Jag tror därför jag stannar här en stund,
Och önska att jag aldrig blev född.

Ser mig om kring,
Här har jag varit förr.
Fast sist va vinden starkare,
Idag är allt så tyst.
Jag vägrar följa mina djupa fotspår ännu en gång.
Dem leder mig ändå hit.

Fast kanske jag denna gång,
träffar en annan vandrare.
Kanske någon att fråga om vägen om.
Någon att fråga vad tiden är?
Någon att ha följe med.
Kanske någon som kan leda mig rätt,
bort från denna cirkel jag länge trampat i....

 

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 12 november 2013 00:27

Dansa vals med spegeln om nätterna..

 

Jupp,ett NattTroll som man är så får man ju se till att roa sig på något vis^^

Va gör ni om nätterna?


/NattTroll

Av Micaela Björkman - 11 november 2013 00:10

Är totalt nerkärad i denna killes röst i denna sång.
Detta bidrag av honom är nog det vackraste ja hört och har nu spelats hela kvällen lång^^

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 6 november 2013 21:14

Idag är jag ett födelsedagsbarn!

 

Jupp!, Så idag blev det tårtkalas med mina fina^^

Så här är en bild på mig från idag.

  

/NattTroll

Ovido - Quiz & Flashcards