NattTroll

Alla inlägg under juli 2014

Av Micaela Björkman - 25 juli 2014 14:24


Mormor hittade en gammal kanna på vinden och gav mig fria händer att måla något på den.

Så det blev lite smultronbuskar som jag målade i allmogefäger:)

   
/NattTroll

Av Micaela Björkman - 15 juli 2014 18:43


Idag är jag en lycklig människa, För idag gick jag till posten och hämtade hem min vackra matta jag beställde för ett tag sedan.

Så nu äger jag dom alla tre, mina tre dröm mattor:)

Så nu längtar jag efter att få rulla ut dom i min lilla lägenhet som jag flyttar in i den 1a september^^


Mina mattor från house doctor:

 

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 12 juli 2014 15:40


Vacker kväll på bryggan med flädersaft och prickekorvmacka.

Plockade dessutom en blomma vid vägens kant vilket gav mig extra sommarkänslor^^
   
    

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 6 juli 2014 14:14


Igår sken solen och jag började dagen med loppis där jag fyndade lite vackra glasflaskor för 10kr styck!
Sedan blev det en tur ut i skogen där jag plockade lite blåbärsris.
Blev vackert i flaskorna och jag vet inte om det är blåbärsrisen som är vacker eller om det är själva känslan av att veta att det är just blåbärsris som får mig att njuta så^^

 

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 2 juli 2014 20:59


Hittade en äcklig gammal vinglig pall för 20 spänn här om dagen på loppis!
Med Pontus hjälp och lite färg, lim, lite snickeri och nytt fårullstyg så blev den som ny!:D

Är så nöjd!!

Har äntligen fått en lägenhet föresten!

En 1a på 41 kvm med balkång:) Så denna pall ska sedan få stå i min lilla hall när jag flyttar i början av september^^


Före och efter bilder på Pallen:

   


/NattTroll

Ovido - Quiz & Flashcards