NattTroll

Alla inlägg under september 2014

Av Micaela Björkman - 30 september 2014 14:00

 

"Svarta bäcken"

Första bilden klar till en av mina sagor.

Målad med Akvarellkritor. 

 

/NattTroll

Av Micaela Björkman - 18 september 2014 21:09

 

Hej!
Var ett tag sedan jag bloggare nu. Flyttade för en månad sedan och har efter det varit helt utan internet. Men äntligen!:)

Hösten är påväg och inspirationen spritter i kroppen!^^

Har börjat på bild skolan i mullsjö, börja skriva på en ny bok och har massa målningar på g, nya lägenheten inreds för fullt och jag trivs bra!:) 


Var på stan idag och blev förälskad i ett par skor som sedan efter några sekunder blev mina^^

Så här är skorna jag kommer hoppa runt med i alla vattenpölar i höst!:) 

  

Vi hörs snart igen hoppas jag:)

/NattTroll



Ovido - Quiz & Flashcards